Uncategorized

La FEPCCAT celebra la seva Assemblea General Ordinària i presenta la memòria anual d’activitats de l’any 2022

La Federació de la Paràlisi Cerebral i la Pluridiscapacitat de Catalunya (FEPCCAT) va celebrar amb ahir, 21 de juny, la seva Assemblea General Ordinària. Aquest òrgan, que s’ha de reunir com a mínim un cop a l’any, és el màxim òrgan de decisió de la FEPCCAT.

Durant l’Assemblea, es va aprovar la memòria de l’any 2022, que recopila exhaustivament les activitats realitzades per la FEPCCAT durant aquest període. Destaquen els esforços per a la recuperació d’activitats que havien estat afectades per la pandèmia en anys anteriors, com la Cursa “En Marxa per la Paràlisi Cerebral”, així com l’impuls del Projecte Rumbo, un projecte col·laboratiu amb altres federacions del sector de la discapacitat engegat el 2022 que compta amb finançament de fons europeus i està orientat a promoure la vida independent.

La memòria del 2022 està disponible per a la consulta pública en aquesta mateixa pàgina web.

A més, es va presentar el programa per a l’any 2023, amb detalls sobre les accions i projectes planificats per als propers mesos. Així mateix, es va aprovar els comptes anuals del 2022 i el pressupost per al 2023, garantint una gestió financera transparent i responsable, així com la continuïtat dels projectes en curs.

L’Assemblea General va proporcionar també l’oportunitat perquè les entitats associades coneguessin els nous membres de l’equip tècnic de la FEPCCAT, reforçant així l’equip humà que treballa per millorar la vida de les persones amb paràlisi cerebral i pluridiscapacitat.

Per últim, la FEPCCAT vol agrair a tots els participants de l’Assemblea General Ordinària la seva assistència i contribució. La col·laboració i l’impuls de tots els membres és fonamental per la consecució dels seus objectius en benefici de les persones amb paràlisi cerebral i pluridiscapacitat.

Deixa una resposta

L'adreça electrònica no es publicarà.